zondag 9 februari 2014

INTERVIEW met PRINS WERNER

Al één week heeft Prins Werner Kinoo de scepter al in zijn bezit. Hoog tijd dus voor een babbeltje.
©Patrick De Boeck
CarnavalOilsjtBlog: 
"Je bent nu voor de 2e keer prins. Wat is er anders? Zijn er verschillen?"
Prins Werner: 
"De verschillen zal ik met de drie dagen van carnaval kunnen ondervinden, nu heb ik nog geen verschillen meegemaakt, behalve dat er veel meer eetfestijnen waren dan vroeger."

CarnavalOilsjtBlog: 
"Is het een jongensdroom om prins te worden? Het moet toch speciaal zijn om 2 keer prins te mogen zijn?"
Prins Werner: 
"Het is altijd een speciale ervaring, en dit nu een tweede keer mogen meemaken is natuurlijk weer uniek."

CarnavalOilsjtBlog: 
"Je bent kapper. Valt dat te combineren?"
Prins Werner: 
"Ja, toch wel een voordeel is dat ik enkel op afspraak werk en mijn planning, wanneer ik ze tijdig krijg, kan inplannen in mijn afsprakenboek. Ook heb ik nog de maandag om even tot rust te komen."

CarnavalOilsjtBlog: 
"Wordt je nu meer aangesproken op straat?"
Prins Werner: 
"Soms wel, nu zeggen ze weer eens "ahn prinsj""

CarnavalOilsjtBlog: 
"Wat mogen we van jou verwachten als prins in het algemeen?"
Prins Werner: 
"Ik hoop iedereen tevreden te stellen door mijn aanwezigheid op hun activiteiten, voor de rest doe ik gewoon verder zoals ik met mijn campagnejaar gedaan heb, gewoon mezelf blijven."

CarnavalOilsjtBlog: 
"Zijn er al ontwerpen voor je kostuum, lintjes,…?"
Prins Werner:
"Het kostuum is al van maandag besteld, dit blijft natuurlijk een groot geheim aan het publiek tot met carnaval, een tip : het zal een prinsenkostume zijn :-) "


©Patrick De Boeck
Ik bedank Prins Werner voor de vlotte samenwerking en het tot stand komen van dit interview.