maandag 11 augustus 2014

De Foef geen kandidaat-prins meer

Dirk Van De Velde (alias De Foef) heeft beslist dat hij niet meer zal meestrijden om de titel 'Prins Carnaval 2015' Oorspronkelijk zou hij met Pascal Soleme (De Salami) en Bart Nijs (bekend van de Porteplumboys) meedoen om prins te worden omdat er de laatste jaren steeds minder en minder kandidaten waren. Nadat Bart het voor bekeken hield, stopt het dus ook voor 'De Foef'. 

(c)Dirk Van De Velde
"Enkele maanden geleden zag het er weer naar uit dat onze stad slechts op één kandidaat prins carnaval kon rekenen. Samen met de mannen van Porteplum gingen wij daar iets aan doen om onze stad een waardige verkiezing te geven. Nu blijkt al geruime tijd dat er twee knappe en verdienstige kandidaten zijn (Joeri Mens en Younes Amri, n.v.d.r.) , vandaar mijn eigen beslissing. Ongeacht wat de beslissing van mijn collega "de salami" is.... Wens ik uiteraard alle kandidaten het beste ik wens ook alle carnavalisten en vrienden die het zagen zitten met deze jongen ook van harte te bedanken voor de steun en de goede commentaar die ik tot nu toe mocht ontvangen..... En zeg nooit: nooit !!"