woensdag 4 juni 2014

Zaak GMG: Nog 7 dagen + reactie burgemeester

©COB
Over 7 dagen is het (helaas) zover. Dan kan de inboedel van de 30 getroffen leden van GMG verkocht worden. Zal de burgemeester nog iets kunnen doen? Dit postte hij vandaag (4/6) op zijn facebookprofiel:
"Deze week onderneem ik een ultieme poging om met de verzekeringsmaatschappijen tot een dading te komen in het dossier 'Geloeif me goed', want ik wil de getroffen carnavalisten echt helpen. Hopelijk vind ik gehoor. 
'Onnodig U te zeggen dat de integrale uitvoering van het eerder uitgesproken arrest neerkomt op absolute destructie zowel op affectief, familiaal, financieel, relationeel en sociaal vlak en dit opzichtens alle bovenvermelde leden, doch ook veel ruimer binnen de Aalsterse bevolking en eigenlijk ook ruim daarbuiten. De aangekondigde uitvoeringen gaan drama’s teweegbrengen. Alle menselijkheid blijkt zoek te zijn en sommigen procespartijen menen zich onvoorwaardelijk op de hardheid van het arrest te kunnen beroepen, ten onrechte, vind ik.' Ik doe wat ik kan ..."

©Christoph D'Haese
Bron: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=805286559491219&set=a.450675178285694.108328.100000296466159&type=1&relevant_count=1