donderdag 5 juni 2014

Younes Amri is vierde kandidaat-prins 2015


De geruchten deden op Facebook al de ronde, maar vandaag (5/6/'14) werd het bevestigd met een artikel in Het Laatste Nieuws. Younes Amri is de vierde kandidaat-prins.
Foto: Facebook
Wie?
Younes Amri is 22 jaar, lid van AKV Possensje én van allochtone afkomst. Als hij wint wordt hij de eerste prins van allochtone afkomst in Aalst.

Officieel:
Op de facebookpagina van Younes verscheen dit bericht (met filmpje):
"Waarde Oilsjteneers ,
Het is mij een grote eer jullie mede te delen dat ik mij dit jaar kandidaat ga stellen voor de eervolle titel “Prins Carnaval van de stad Aalst ”.
Hiermee wil ik dus ook officieel alle geruchten en roddels van de baan vegen !
Eerst en vooral, zou ik graag mijn tegenkandidaten veel succes willen wensen en hopelijk kunnen we er samen een mooi en sportief jaar van maken, vol plezier en amusement !
De grote motivatie voor mij is dat dit al lang een grote droom van me is en na overleg met mijn ouders, vrienden en sympathisanten heb ik dan toch de grote stap durven zetten.
Graag zou ik een voorbeeld zijn voor de jeugd binnen de carnavalswereld, zodanig dat we het jeugdig enthousiasme in de toekomst nog meer kunnen laten bruisen !!!
Verdere info zal ik nog geven in een officiële persconferentie.
Alleszins… TES TOID… want de nieve generousje is e foit !!!
Vele carnavaleske groeten,
Vanwege eire kandidoot ver 2015 !


Maximum 3!
Het reglement stelt "Het college van burgemeester en schepenen kan op advies van het Feestcomité een preselectie organiseren indien er zich meer dan 3 personen kandidaat gesteld hebben voor de titel Prins Carnaval."
Als er dus niemand afhaakt, komt er een preselectie.

Uiteraard is alles nog 'onder voorbehoud'.

De drie andere kandidaten zijn De Salami, De Foef en De Joe